Cateva remarci despre Website link unic portofoliu si Facebook!

Diferenta majora intre cele doua este data de modalitatea in care utilizatorii folosesc cele doua medii.

Stiti care e diferenta dintre un vanzator, un ospatar si un intermediar?

  • Vanzatorul iti propune o strategie de cumparare la un pret potrivit . Vanzatorul e mandru ca pe cartea lui de vizita e trecuta adresa lui unica de portofoliu nume-consultant.de, iar dupa intalnire va povesti  online experienta unica in interactiunea cu fiecare clientul, cu fiecare in parte tratand un anumit tip de asigurare sau nevoie de integrare.
  • Cel de-al doilea, ospatarul va lua doar o comanda, de pe un meniu invatat pe de rost si o va plasa pe site-ul brokerului. Ospatarul e mandru doar pentru ca lucreaza la acest restaurant cu acest meniu si cu un website corporate minunat. El nu are nevoie de cartea de vizita portofoliu, e multumit asa!
  • Cel de-al treilea, eheee… intermediarul vinde oricum.
    El se mandreste cu cantitatea de clienti din portofoliu, cantitate pe care a obtinut-o prin metoda clientul nostru, stapanul nostru. Daca clientii vor servicii ieftine de asigurari atunci asta le dam. Intermediarul e mandru pentru ca obtine o crestere a portofoliului. Banu’ e incasat, clientul e multumit, comisionul e mic dar e la cantitate si riscul de neprevazut e acceptabil.
    Daca vreun client pateste vreun necaz si constata ca nu e in totalitate acoperit, intermediarul e acoperit ptr ca, nu-i asa?… Clientul a obtinut ceea ce a dorit si nu are motiv sa-i reproseze ceva!

Bun, acum sa continuam cu esenta acestui articol, pagina de facebook versus a cauta website combinat cu o pagina de facebook:

Google este folosit pentru a cauta informatii si raspunsuri la probleme.

  • Vrem rezolvarea unei probleme si suntem focusati doar pe gasirea solutiei.
  • Nu ne intereseaza decat foarte rar lucruri conexe care nu ne ajuta sa rezolvam problema pentru care cautam un raspuns iar alegerea noastra trebuie sa fie potrivita, de incredere.

Starile principale

Cu un website link unic portofoliu, construit aspectuos nu cu One Page ci cu pagini structurate pe titluri de prezentare, pe fiecare categorie de serviciu sau produs, cu articole in blog profesional (dar si personal) care ofera raspunsuri detaliate la cat mai multe intrebari de tipul “Ce se intampla daca?…”, cu acest instrument iti construiesti o reputatie unica.

Acesta e managementul reputatiei!

Pentru ca, e bine sa constientizezi, ai un continut si titlurile care, in final aduc cautarile catre tine, aceste materiale iti vor produce un trafic care creste organic, sanatos adica.

Ce este un website portofoliu?…

Esti tu, personalizat cu afacerea ta iar continutul iti va atrage trafic organic. Clientii tai activi precum si cei viitori te vor identifica ca fiind numeleTau-consultant.de | nu ca fiind cineva acolo cu birou de pe facebook.

Ce este facebook?…

Este o afacere unicat pentru Mark Zuckerberg, pentru ca el se foloseste de utilizatorii de profile care muncesc sa ii adauge continut, astfel ca google sa ii plateasca (nr. lui facebook) cresterea organica!

Facebook este folosit in general in timpul liber si in general pentru socializare, amuzament si entertainment.

Intram sa vedem ce mai fac prietenii, ce mai e nou, ce e cool, insa nu suntem preocupati de ceva concret si nici nu dorim neaparat rezolvarea unei probleme. Vrem doar sa ne simtim bine. Si de cele mai multe ori primim apreciere sau comentariu de la conturi false, sau conturi adevarate dar cu informatii sa zic mai pelegant, trunchiate.

Un cont profesional se distinge acea prestanta cand informatiile pronesc de la un link unic de domeniu personalizat iar continutul e promovat in alte retele generale. Retele de socializare cum sunt FB, Instagram, Twiter sau cele profesionale cum este LinkedIn.

Se mai recomanda asa:

Plaseaza-te profesional cu link unic de portofoliu pentru un bun management al reputatiei profesionale si utilizeaza retelele pentru a te promova personalizat. Asa cum, de exemplu Reinigung by Idem-Lux din Hamburg a inceput sa-si prezinte serviciile.

Pentru ca, un management al reputatie nu iti este dat de cantitatea de clienti ci de cum esti primit in randul profesionistilor cu reputatie.

Nu spun ca toata lumea intra pe Google doar ca sa caute informatii utile si ca toti sunt 100% focusati insa, pe Facebook aveti parte de un profil general care nu va personalizeaza, nu va fac UNICI.

Astea sunt starile principale pe care le au utilizatorii cand acceseaza cele doua site-uri.

Birou | Integrare | Asigurare | Financiare | Cum ofertam? | Consultant de tipul: Vanzator, ospatar sau Intermediar?
Etichetat pe:                    

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.